24.08.2014

...Zapowiedź

Miłość jest jak Piękna i Bestia, nie jest idealna ani okropna. Jest po prostu połączeniem obu. Jeśli ty jesteś dobra, on jest zły. Jeśli ty jesteś zła, on jest dobry. Ale jeśli naprawdę potrzebujesz szczęśliwego zakończenia, musisz iść głębiej by zobaczyć lekkie prześwity złości i dowiedzieć się jak je naprawić. Wystarczy, że zagłębisz się w zło.

"Chcę się w nią wtopić jak masło w grzankę i iść przez resztę moich dni, z nią okrywającą moją skórę."

Hay :) !!
Notka na początek będzie długa ale no trudno, może ktoś ją przeczyta ;D
Tak bardzo się cieszę, że będę prowadziła już drugie tłumaczenie!
Tym razem nie jestem sama, tylko jest ze mną (widzicie po prawej a ja robię z siebie osła) damdararadamdam.....
Horanowa157!
Zapowiedź publikuję ja a prolog ona :)
A właśnie...
Fanfik jest w trakcie edytowania przez autorkę i nie wiem czemu ale napisała ona dwa prologi :P
Tak czy tak my przetłumaczymy obydwa.
Jeśli chodzi o sprawy organizacyjne;
Osoby zainteresowane subskrybcją myślę, że wiedzą gdzie mają wbić.
Wiem, że widzicie bannery spisu i katalogu a to tłumaczenie jeszcze tam nie dołączyło ale za niedługo już tam będziemy więc to chyba żaden problem, że dodałam je za wcześnie ;)
Na samym dole bloga macie krótkie info/uwagi itp., które warto przeczytać.
Nie będę z wami omawiać całego układu bloga xD
Aby się trochę zapoznać z blogiem możecie odwiedzić zakładki i koniecznie obejrzyjcie zwiastun :D !
W komentarzach śmiało piszcie co sądzicie o tej krótkiej zapowiedzi wyraźcie swoją opinię na temat zwiastunu...
Myślę, że to wszystko z mojej (naszej) strony.
Proszę, nie popędzajcie drugiej tłumaczki z prologiem, bo ma stresa :P
Napiszcie co myślicie oraz czy szablon wam odpowiada i czy wszystko jest ok na blogu (mam na myśli czy wszystko się poprawnie otwiera),a wszystkie pytania proszę kierować do nas osobiście.
xx.

8 komentarzy:

  1. Nie mogę się już doczekać pierwszego rozdziału! :D
    @anazzzza

    OdpowiedzUsuń
  2. No, nieźle się zapowiada, już te kilka zdań wciąga xD
    Na pewno będę czytać
    xx
    @Stylesowa_69

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję, że to pokocham :)
    Buziaki, @youmakememad96 .xx

    OdpowiedzUsuń
  4. specjalnie dla cb komentarz pisany 2 raz.
    Nie pamiętam co tam pisałam itd, ale czekam na prolog.BĄDŹ TEGO PEWNA.
    I ten cytat to z jakiejś książki kucharskiej?Brzmi jak kawałek przepisu... bez urazy czy coś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie urażę, prędzej autorka.
      xx.

      Usuń
    2. lol tylko jej nie pisz, czy coś.Bo mnie jeszcze dopadnie i będe kaput

      Usuń
    3. Nie martw się, to nasz sekret. Csiii... ;)
      xx.

      Usuń